Skaties mobilo versiju!
Vārda dienas: Voldemārs, Valdemārs, Valdis , Valdeko, Valdeks, Valdemars, Valdimārts, Valdimirs, Valdmiers, Valdona, Valdone, Valdonis, Valdons, Valds, Vivaldis, Voldemars, Voldis, Voldmārs, Volmārs, Vulmārs

Twitterī

1. marts, 2018

„Man jau arī ne vienmēr patīk viss, ko jūs, skolotāji, darāt, bet vai tāpēc es tūlīt skrienu pie jūsu vecākiem?”

„Man jau arī ne vienmēr patīk viss, ko jūs, skolotāji, darāt, bet vai tāpēc es tūlīt skrienu pie jūsu vecākiem?”, – kāda audzēkne žēlojas skolotājai Veltai.

 

Notikumu interpretācijas 1978. un 2018. gadā.

Roberts lepni atnes uz skolu savu jauno kabatas nazi.

1978.: Bioloģijas skolotājs izvelk savu Šveices nazi, un visa klase salīdzina abu nažu kvalitāti.

2018.: Policija saņem signālu par maniaka-psihopāta iebrukumu skolā. Skolu bloķē policijas specvienības, Robertu apšauda ar iemidzinošām lodēm un bezsamaņā nogādā slēgtā ārstniecības iestādē. Psihologu grupa veic šokēto skolnieku un skolotāju terapiju. Drīz vien skolu slēdz, bet pēc pusgada, pilnībā pārbūvētu, to ar lielu pompu atklāj iekšlietu ministra klātbūtnē.

Andrejs un Māris pēc stundām sakaujas.

1978.: Skolēni sadalās divās līdzjutēju grupās. Andrejs uzvar, Mārim no deguna tek asinis. Abi paspiež viens otram roku un problēma ir atrisināta.

2018.: Tiek izsaukta policija un arestēti abi. Māra māte ierosina kriminālprocesu par smagiem fiziskiem bojājumiem. Abus izslēdz no skolas, viņi nesaņem skolas beigšanas atestātu un nevar turpināt mācības. Andrejs iekārtojas par krāvēju, Māris – par pārdevēju veikalā.

Roberts ir nemierīgs stundās, traucē citiem ar savu pļāpāšanu.

1978.: Robertu atstāj pēc stundām, nākamreiz viņš ārpus grafika tīra klases telpu. Tagad stundās viņš ir mierīgs un nevienam netraucē.

2018.: Ārstu grupa diagnosticē Robertam „pavājinātas uzmanības sindromu”, kā arī  smagā formā izteiktu hiperaktivitāti. Robertam no rītiem un vakaros injicē lielās dozās bremzējošus preparātus, viņš kļūst atkarīgs no preparātiem. Stundās viņš ir kļuvis apātisks, toties nevienam netraucē. Skola iegūst papildus psihologa vakanci un paaugstinātu finansējumu darbam ar bērniem ar īpašām vajadzībām.

Guntis, spēlējot futbolu, izsit logu un dabū no tēva pērienu.

1978.: Gunta kabatas nauda tiek samazināta uz pusi. Nākamreiz spēlējot futbolu, viņš ir uzmanīgāks.

2018.: Kaimiņiene ziņo par tēva cietsirdīgu attieksmi pret bērnu. Gunta māte liecina par analogu gadījumu apmēram pirms gada. Gunta tēvam aizliegts 10 dienu laikā tuvoties mājai. Psihologs parunā ar mazāko māsu un konstatē, ka arī viņa pārcietusi varmācīgu apiešanos. Gunta māte šķiras no vīra, Gunti turpmākos dažus gadus regulāri apseko psihologi.

Linards slikti zina vācu valodu un paliek 8. klasē uz otru gadu.

1978.: Vasarā Linards izmanto privātstundu pakalpojumus, biežāk pavada laiku ar vāciski runājošiem bērniem un saņem sekmīgu atestātu gadu vēlāk.

2018.: Linarda lietu nosūta cilvēku līdztiesību komisijai. Prese sašutusi par skolas administrācijas rīcību: „Vācu valoda nav pasaules galvenā valoda, un nav nepieciešams visiem to zināt!” Linarda lieta – izteikts diskriminācijas piemērs. Sabiedrības spiediena ietekmē, Linards kārto atkārtotu eksāmenu atbilstoši 3. klases līmeņa testiem, kurus viņš kaut kā nokārto. Skolas nobeiguma eksāmenus Linards nokārtot nespēj, atestātu nesaņem, vācu valodu joprojām neprot un iztiek no bezdarbnieku pabalsta.

Igors iemet skudru pūznī petardi.

1978.: Daži desmiti no 4`376`295 skudru iet bojā.

2018.: Par to uzzina Green Peace aktīvisti. Pievienojas vietēja dabas aizsardzības komiteja, zaļo partijas nodaļa, bāriņtiesa un kriminālpolicija. Igoram diagnosticē antisociālu uzvedību, noslieces uz piromāniju un tendenci uz vardarbību. Igora vecākiem, brālim un māsai jāiziet ģimenes psihiatrijas kurss. Igora vecāku dzīvoklī notiek kratīšana, tiek meklēti varmācību propagandējoši materiāli. Igora dators arestēts, jo tajā instalēta spēle Counter Strike. Lieta nonāk terorisma apkarošanas nodaļā, un Igora tēvam, pilotam pēc profesijas, līdz dzīves beigām aizliedz lidot.

Volejbola spēles laikā Raimonds nokrīt un nobrāž ceļgalu. Skolotājs piesteidzas klāt, palīdz piecelties, aizved uz sekretariātu, kur uzlīmē plāksteri, un kādu laiku sēž blakus, mierinot viņu.

1978.: Pēc pāris minūtēm Raimonds skrien turpināt spēli.

2018.: Skolotāju atstādina no darba par seksuālu uzmākšanos nepilngadīgajiem. Tiek uzsākts kriminālprocess, kurš ilgst 3 gadus. Šo trīs gadu laikā skolotājam aizliegts veikt pedagoģisku darbu un viņš strādā par taksistu.

Annemartes Kreituses zīmējums.

Mēs jums tāpat noticēsim

Rīgas Avotu pamatskolas matemātikas skolotāja un direktore Irēna reiz ģeometrijas stundas laikā saka: „Tagad es jums pierādīšu šo teorēmu”. Kāds skolēns: „Varat necensties, skolotāj, mēs jums tāpat noticēsim”, – nopūšas kāds skolēns pēdējā solā.

 

Starpības nav nekādas

Divi Ogres Valsts ģimnāzijas skolēni pirms ģeometrijas kontroldarba sēž gaitenī uz grīdas un gaida stundas sākumu.
-Ko dari?
-Gatavojos kontroldarbam.
-Kāpēc grāmata ar kājām gaisā?
-Tāpēc, ka starpības nav nekādas.

 

Līguma pagarinājums
-Nu, kādi panākumi skolā?
-Viss kārtībā! Līgums ar Jaunkalsnavas pamatskolas 8.klasi ir pagarināts vēl uz gadu!

 

Gatavošanās bioloģijas kontroldarbam Saldus 1. vidusskolā
– No kurienes es esmu cēlies?
– Mēs tevi atradām kāpostos.
– No kurienes cēlies tētis?
– Atradām salātos.
„Paaudžu paaudzēs mana ģimene ir vairojusies veģetatīvā ceļā, neiepazīstot baudu, ko sniedz intīmā tuvība!”

 

Tev ir talants

Baldones mūzikas pamatskolas skolotāja un direktore Dace reiz baidījusi kādu savu audzēkni:
„Ja neuzvedīsies labi, pateikšu taviem vecākiem, ka tev ir talants!”

 

Tik daudz kļūdu!
„Tas ir neticami, ka viens cilvēks var pieļaut tik daudz kļūdu!”, – žēlojas Vecumnieku vidusskolas skolotāja Ingrīda.
„Kāpēc gan viens?! Kopā ar tēvu!”, – atbild 10. klases skolēns Edgars.

 

Praulienas bērnudārza audzinātājai Daigai šodien neveicās

– Šodien audzinātājai pamatīgi neveicās.

– Kādā veidā?

– Gribēja ielikt mani kaktā, bet visi kakti jau bija aizņemti!

 

Universitātes valgos

No Daugavpils universitātes profesora Aivara Barševska  auditorijas iznāk students. Ap viņu apkārt saskrien kursabiedri:
– Nu, noliki?
– Jā, it kā noliku…
– Un ko prasīja?
– Velns viņu zina, angliski prasīja.

 

Bērnu maz, bet egle liela

Dēls atnāk no bērnudārza „Kadiķītis” viscaur saskrāpēts – gan rokas, gan seja.

– Kas notika?

– Ai, dejojām riņķa deju ap eglīti. Bērnu maz, bet egle – liela!

 

Mazā vecāku sapulce Siguldas Valsts ģimnāzijā

-Tēti, rīt mums skolā būs mazā vecāku sapulce.

– Ko nozīmē „mazā”?

– Tu, es un direktors.

 

Kurš no mums ir neizglītots?

Kāda Valmieras novada skolotāja reiz jautāja skolēniem:
– Kurš no jums sevi uzskata par neizglītotu, lai pieceļas kājās.
Pēc ilgas pauzes pieceļas viens skolnieks.
– Tad tu sevi uzskati par neizglītotu?
– Nu ne gluži, bet kaut kā neērti, ka jūs stāvat viena.

 

Kurš izmeta somu?

– Kurš atbildēs uz manu nākamo jautājumu varēs iet mājās!
Pēterītis no Baldones vidusskolas loga izmet somu.
– Kurš izmeta somu?
– Es!

 

Mālpils siltumnīca

– Tevi atkal izsauc uz skolu! Jānītis logu izsitis.

– Cik tad tur, Mālpilī, to logu ir, johaidī?! Ne skola, bet siltumnīca kaut kāda!

 

Integrētās mācības Rīgas Natālijas Draudziņas vidusskolā

-Nu, dēliņ, kā gāja pirmajā svešvalodu stundā?

-Očiņ good! Ja fsjo anderstend! Ņinada moore iet!

 

Vieta jūsu reklāmai

„Kāpēc tev burtnīcā mājasdarba vietā tādi tukšumi?”, – Olaines 1. vidusskolā vaicā skolotāja Baiba.

„Tā ir vieta jūsu reklāmai”, – atbild skolēns.

 

Par ko „2”?

„Vai tu zini, kāpēc es tev ieliku „2”?”, – vaicājusi Viļakas ģomnāzijas skolotāja Santa.

„Redziet nu, skolotāj, jūs ielikāt man divi un pati nezināt par ko!” – atbildējusi kāda audzēkne.

 

Kontroldarba laikā

„Ei, jūs, tur, pēdējā solā, beidziet apmainīties ar lapiņām! Jūs atrodaties kontroldarbā!”, – protestē Upesgrīvas internātpamatskolas direktore Maija.

„Skolotāj, tās nav nekādas lapiņas, mēs spēlējam kārtis!” – atsaucas skolēni no pēdējā sola.

 

Ilzīte žēlojas Ilūkstes vidusskolas direktorei Veltai
„Man jau arī ne vienmēr patīk viss, ko jūs darāt, bet vai tāpēc es tūlīt skrienu pie jūsu vecākiem?”, – kāda audzēkne žēlojas Ilūkstes vidusskolas direktorei Veltai.

 

Svešvalodu apguve Lielvārdes vidusskolā

– Paklau, vai esi dzirdējis, ka svešvalodas var iemācīties miegā?
– Blēņas! Es nogulēju piecas angļu valodas stundas, bet jēgas nekādas.

 

Dabas mācība Lizuma vidusskolā

Skolotāja Inese vaicā Jānītim:
– Redzi, zarā sēž zvirbulis un zīlīte. Pasaki man, kura ir zīlīte?
– Tā, kura sēž blakus zvirbulim.

 

Saruna Rīgas 25. vidusskolā

– Kurš skolas brīvlaiks tev patīk labāk – ziemas vai vasaras?
– Vasaras!.. Tāpēc, ka ziemas brīvlaiks jau beidzies.

 

Iecavas internātpamatskolas skolotāja Dale vaicā 8. klases skolēniem
– Bērni, kurš no jums prot nodziedāt kādu tautasdziesmu?
– „Iedzersim pa glāzei, kamēr jauni mēs…”

 

Kas tur, Taurenes pamatskolā, ko kaunēties!

-Kaunēties tev vajadzētu! Otro gadu sēdēt vienā un tajā pašā klasē!
-Kas tur ko kaunēties! Mans skolotājs, piemēram jau desmito gadu sēž vienā un tajā pašā klasē!

 

Spēcīgās sāpes

„Manai skolotājai bija tik spēcīgas locītavu sāpes, ka viņa nevarēja pacelt rokas virs galvas. Ar kājām bija tāpat.”

 

Šaurā kolona Liepājas universitātē

– Nu, student, es jūs kaut kā neatceros, ka būtu apmeklējis manas lekcijas.

– Es sēdēju aiz tās kolonas.
– Tik šaura kolonna, bet esat jau devītais, kas aiz tās sēdēja…

 

Pedagoģiskā precizitāteBaložu  vidusskolā

-Mārtiņ, kā tev šodien klājās skolā?
-Labi. Mani uzslavēja. Es atbildēju, ka divi reiz trīspadsmit ir divdesmit septiņi.
-Tas taču nepareizi!
-Jā, bet klasē no visām atbildēm manējā bija vistuvāk pareizajai
Lietderīgais dzīvnieks
„Viens no vislietderīgākajiem dzīvniekiem ir cūka. No tās var visu izmantot: gaļu – ēšanai, ādu – materiālu apvilkšanai, sarus – sukām un vārdu – kā lamuvārdu”.

 

Latvijas Jūras akadēmijā

– Godājamais profesor! Iepriekšējā lekcijā jūs savā izklāstā pieļāvāt divas nelielas kļūdas.
– Iespējams, taču, atgādinot tās man, jūs pieļaujat vienu, toties lielu kļūdu!

 

Saruna Pāles pamatskolā

– Pēterīt, nosauc man 3 slavenus cilvēkus!

– Irbe, Žoltoks, Ozoliņš!

– Bet par tādiem vīriem kā Bēthovens vai Mocarts neesi dzirdējis?

– Nē! Rezerves spēlētāji mani neinteresē!

 

Tēvs, dēls un liecība

Tēvs prasa dēlam liecību. To dodams, dēls piebilst: „Tikai atceries, ka tā bija tava ideja sūtīt mani uz Rīgas Valsts 1. ģimnāziju.

 

Saruna Meirānu pamatskolā

– Skolniek, kāpēc tu manī neklausies?

– Klausos gan!

– Tad atkārto manus pēdējos vārdus!

– „Skolniek, kāpēc tu manī neklausies?”.

 

Nesodāmības princips Irlavas vidusskolā

– Sakiet, skolotāj, vai cilvēku var sodīt par to, ko viņš nav izdarījis?

– Protams, ka nevar.

– Vai cik labi ! Es neesmu sagatavojis mājas darbus!

 

Nokrāsot logus?

Vaiņodes vidusskolas mācību pārzine Gunta lūdz Jānītim 3. stāvā nokrāsot logus. Pēc pāris stundām Jānītis ieiet mācību pārzines kabinetā un jautā:
„Sakiet, vai rāmjus arī vajadzēs krāsot?”.

 

Amerika vai Mēness

Valmieras Pārgaujas sākumskolas direktors Viktors prasa Jānītim:
– Jānīt, kas tuvāk Latvijai – Mēness vai Amerika?
– Mēness.
– Kāpēc?
– Tāpēc, ka Mēnesi var redzēt no Latvijas, bet Ameriku – nē.

 

Mālpils internātpamatskolas direktore Frančeska vaicā skolēnam:
– Jāni, kāpēc tu vienmēr uz jautājumu atbildi ar pretjautājumu?
– Vai tad es tā daru?

 

Varoņdarbs Upesleju skolā

– Kādus varoņdarbus esat veicis savā dzīvē?
– Reiz algebrā es pacēlu roku.

 

Pedagogs.lv , ,
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. LASIT VAIRAKPIEKRĪTU