Vārda dienas: Daiga, Dinija, Dinārs , Daido, Daidze, Daiens, Daigars, Daigone, Daigonis, Daija, Dilans, Dinara, Dināra, Dinards, Dinars, Dineta, Dinijs, Dinnija

Raksts

Lekcijnodarbības izglītojamajiem “Sekmīga gatavošanās centralizētajiem eksāmeniem”

Sekmīga gatavošanās centralizētajiem eksāmeniem

Kas bērnībā apgūts, tas kā akmenī iekalts.

(Čečenu sakāmvārds.)

  • Iepriekšējo zināšanu aktivizācijas paņēmieni.
  • Gatavošanās veidi pārbaudes darbiem, patstāvīgajiem darbiem un eksāmeniem.
  • Patstāvīgo darbu organizācijas veidi.                    (M.Kreituses zīm.)
  • Vingrinājums „Grāmatveikalā”.
  • Diferencētās lasīšanas pamati.
  • Lasīšana skaļā balsī, tās izmantojums un pamatojums.
  • Pierakstu burtnīcas, to veidošanas principi un konspektēšana.
  • Uzmetumu veidošanas paņēmieni.
  • Atslēgas vārdu izmantojums.
  • Pārlapošanas paņēmieni.
  • Mācību mērķu un uzdevumu izvirzīšanas un noteikšanas paņēmieni.
  • Iztēles un asociāciju izmantojums darbā ar talantīgajiem bērniem atcerēšanos procesos.
  • Maņu, kustību, ritmu, pārspīlējumu, labo domu simbolu, krāsu, skaitļu un smieklu izmantojums atcerēšanās procesos.
  • „Balto plankumu” aizpildīšanas paņēmieni.
  • Mācību vielas  atkārtota, pārskatīšana, caurskatīšana, izskatīšana, atkārtošana.
  • Glasera mācīšanās metožu piramīda.
  • Secīguma organizācijas un kontroles mehānisma nodrošinājuma veidi un to praktisks pielietojums.
  • Mājasdarbu un patstāvīgo darbu veidi, kontroles un uzskaites paņēmieni.
  • Mājasdarbu efektivitātes un lietderīguma veidi.
  • Praktiski ieteikumi mājasdarbu efektivitātes un praktiskā pielietojuma plānošanā un organizācijā.
  • Apkopojumu veidošanas paņēmieni, grafisko organizētāju veidi.
  • Jautājumu un norāžu veidošanas paņēmieni.

Atkārtošana, konspektēšana, kopsavilkumu veidošana, atmiņas izmantojums, lasīšana, pierakstīšana, domu karšu izmantojums u.c.

Maksa

2 nodarbības pa 40 min = 120 EUR

+ lektora ceļa izdevumi

 

, , , , , , , , , , ,

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *