Ķermeņa valodas ietekme uz uzvedību 12h

Ķermeņa valodas nozīme saliedētas komandas veidošanā (lekcijas tēzes). Apzinātā un neapzinātā valoda. Plaukstas uz augšu. Sēdēšana, stāvēšana. Skolotājs un skolotāja. Sakrustotas rokas. Augšdelma satveršana. Novērtējuma žests. Melu žesti. Rokas kabatās. Izstiepts rādītājpirksts. OK žests. Jumtiņš. Rokasspiediens. Īsts, neīsts smaids. Atspoguļošanas neirons, endorfīns, nolaisti kaktiņi.

Roku barjera pār kājstarpi. Augumam apvītas rokas. Padusēs ar īkšķiem uz augšu. Pieskaršanās elkonim.

Roku berzēšana. Sažņaugtas rokas. Aiz muguras saliktas rokas. Īkšķu izrādīšana. Acu berzēšana. Ausu satveršana. Kakla kasīšana, apkaklītes raustīšana. Mutē iebāzts priekšmets. Garlaicības žesti. Kuri klausās?

Zoda berzēšana. Šim cilvēkam kāds noriebies līdz kaklam. Sods par aizmāršību. Acu zīlīšu paplašināšanās. Uzacu pacelšana, uzsākot nodarbību. Ieslīpi augšup vērstais skatiens. Nopietnais skatiens. Atmaskojošais skats. Acu kontakts ar klausītājiem. Cīņa par teritoriju, vietas izvēle. Labā un kreisā puse.

© Annemartas Kreituses zīmējums

Comments are closed