Mācīšanās un uzvedības motivācija 2˟40 min

•Tajā brīdī mēs iesauksimies: “Es nevaru!”
•Un tad mēs pasmaidīsim un teiksim: “Ko nozīmē “nevaru?!”
•Tad uzsvērti sev sacīsim: “Nevis nevaru, bet es neesmu to vēl pamēģinājis!”
•Šis princips izmantojams arī domāšanas “pārprogrammēšanai”
•Ja kāds man skolas laikā būtu pavaicājis, kāpēc es nemēģinu būt mērķtiecīgāks un optimistiskāks, es arī būtu atbildējis: “Es nevaru.”
•Taču, atbildot: “Es to neesmu darījis,”- es būtu bijis daudz tuvāk patiesībai
•Kad ieraudzīsim kādas slavenības fotogrāfiju, iedomāsimies, ka tie patiesībā esam mēs
•Raizēšanās ir iztēles ļaunprātīga izmantošana
•Cilvēki, kuri savu iztēli izmanto savu vēlmju un mērķu radīšanai, parasti sasniedz tādas lietas, kuras tiem, kas raizējas, pat sapņos nav rādījušās (kaut arī tiem var būt augstāks intelekta līmenis)
•Ko iztēlosimies, to piedzīvosim
•Pār pasauli valda iztēle
•Einšteins mēdza teikt: “Iztēle ir daudz svarīgāka par zināšanām, tas ir, prast aktīvi izmantot savu iztēli
•Kad šī prasme apgūta, pirmais uzdevums ir iztēloties par ko gribētu kļūt, lai domās ieraudzītu sevi gūstam iecerētos panākumus
•Dažkārt liekas, ka laime ir  kaut kur tur
•Tāpēc atliekam šo iespēju justies labi
•Sanāk, ka gaidām laimi, kas ir tepat, netālu
•Ja visu laiku atliekam šo iespēju justies labi, tad nepratīsim justies labi arī tad, kad būsim šo mērķi sasnieguši
•Cilvēku nekas nevar padarīt laimīgu- var tikai tāds justies vai nejusties
•Lai spētu īstenot iecerēto, vispirms ir jāattīsta spēja sapņot
•Sapņošana ir nākotnes radīšanas darba plānošanas stadija
•Aktīvajā sapņošanā mēs sevi piepildām ar “degvielu”
• Šādi mēs jūtamies piepildīti
•Sapņošana ir laba antiviela vientulībai un skumjām
•Gatavojoties kontroldarbiem, pārbaudīsim viens otru, izgudrojot grūtus pārbaudes darba jautājumus
•Vienīgais noteikums- jāuzdod trīsdesmit jautājumi un atbildēm jāparādās tajā mācību vielā, par ko nākamajā dienā ir kontroldarbs
•Jo jautājumi oriģinālāki, jautrāki un grūtāki, jo aizrautīgāks process
•Paceļot mācības līdz sarežģītas spēles līmenim, darbs tiek aizstāts ar izklaidi
• Vai šāds darbs ir smagāks? Smagāks gan, taču darba pārvēršana par spēli palielina enerģiju un radošo pieeju

Comments are closed