Kompetences programmas īstenošanas kārtība
2022. gada 29.marts no plkst. 13.00 līdz 16.00. (pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogiem specifiskā darba režīma dēļ- līdz 15.00.) tiešsaistes platformā MS Teams- trīs akadēmiskās stundas tiešsaistē, trīs- pašmācībā pēc izsūtītajiem materiāliem
Mērķauditorija
Pedagogi, kultūras darbinieki, tai skaitā, bibliotekāri, muzeju un kultūras centru speciālisti, sociālie darbinieki, audzinātāji, aprūpētāji, bāriņtiesu speciālisti, pašvaldību darbinieki, tai skaitā dzimtsaraksta, sabiedrisko attiecību speciālisti un citi interesenti
Izsniedzamais dokuments
6 stundu kompetences programmas apguves apliecība
Programmas pasūtītājs: Latvijas Psiholoģijas muzejs
Programmas īstenotāja iestāde: izglītības iestāde Pedagoģiskās meistarības skola
LR IZM izglītības iestāžu reģistra nr.: 4360800475
Programmas vadītājs
Kaspars Bikše, Kopenhāgenas Universitātes lektors, psiholoģijas doktorants, pedagoģijas maģistrs, 15 grāmatu autors. Pedagogs.lv lapā ir informācija par Kaspara Bikšes jaunāko grāmatu “Mācību grāmata audzināšanas stundām”
Programma
1. Pozitīvās psiholoģijas iespējas sociālajā, kultūras un izglītības darbā (1h)
2. Labizjūta (well-being) kā dzīves kvalitātes rādītājs sociālajā, kultūras un audzināšanas korekcijas darbā (1h)
3. Optimālā pieredze jeb plūsmas psiholoģija kā motivācijas fenomens (1h)
4. Bērna, pusaudža un pieauguša cilvēka psiholoģiskais briedums, tā gatavība būt apmierinātam un motivētam (1h)
5. Optimisma un apmierinātības fenomens, korekcijas iespējas sociālajā, kultūras un izglītības darbā (1h)
6. Cilvēka garīgie meklējumi, intervences metodes jeb darbs ar sevi (1h)
Programmas satura atslēgvārdi
Pietiek runāt par ciešanām, mūsu mērķis- būt laimīgākajam, nevis labākajam; pozitīvā meklējumi, psihes ciešā saistība ar veselību, labizjūtas jēdziens profesionālās nodarbinātības aspektā, labizjūtas daudzdimensionalitāte, vecumposms un eidemonisma labizjūta, pozitīva garīgā veselība labizjūtas kontekstā, iemācītais optimisms jeb darbs ar savu domāšanu, vārdiem un iztēli, optimālās pieredzes (flow) funkcijas nozīme, koncentrēšanās uz mērķi kā sevis pasargāšana, iedzimtības ietekme uz apmierinātību, apmierinātības sastāvdaļas jeb kāpēc cilvēki ir apmierināti vai neapmierināti ar dzīvi, intervences metodes, emociju pasaule kā pašsaglabāšanās fenomens, psiholoģiskais briedums kā pārliecība par labizjūtas nozīmību, dzīves jēga un apmierinātība brieduma gados, eksistenciālais tukšums, kritēriji pozitīvai sevis attīstībai, kopsavilkums.
Paldies tiem, kuri jau ir pieteikušies!
- Pieteikšanās, izmantojot elektronisko pieteikšanās veidlapu
- Tiešsaistes semināra dienā, tas ir, 29.martā, sākot no plkst. 11.00 uz e-pastu no kura tika izsūtīts pieteikums, saņemsiet aktīvo saiti uz tiešsaistes platformu. Nav nepieciešama lejupielāde
- Vēlams reģistrēties ar savu vārdu
- Lai tehnisku iemeslu dēļ nebūtu aizķeršanās, platformā vēlams reģistrēties līdz plkst. 12.30
- Digitālās apstrādes dēļ apliecības un materiāli tiks izsūtīti 10 darba dienu laikā
Maksa
15.60 EUR par programmu
Rekvizīti
Latvijas Psiholoģijas muzejs
Reģistrācijas numurs: 40008208790
Swedbank HABALV22LV66HABA0551039576672
Zīļu iela 15-6, Baldone, Ķekavas novads LV-1021
Maksājuma mērķis: 2022.gada 29.marta kompetences programma
Programmas pasūtītājs: Latvijas Psiholoģijas muzejs
Programmas īstenotāja iestāde: izglītības iestāde Pedagoģiskās meistarības skola, LR IZM izglītības iestāžu reģistra nr.: 4360800475
Sīkāka informācija
Pedagogs.lv
kanceleja@pedagogs.lv
Tālruņa numurs: 26254215, 28320454