Mērķauditorija
Pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogi un to palīgi.
Izsniedzamais dokuments
6 stundu programmas apguves apliecība.
Saskaņojuma Nr.- RIMC-21- 214.
1. Negatīvo domu un nejaušo notikumu psihohigiēna pirmsskolas izglītības iestādē (1 stunda)
2. Sevis un citu izzināšana kā psiholoģiskās vides uzlabotājs pirmsskolas izglītības iestādē (1 stunda)
3. Dažādu situāciju psiholoģiskie skaidrojumi pirmsskolas izglītības iestādē, to dažādu faktoru ietekme uz rīcību (1 stunda)
4. Apzināta un neapzināta dažādu stratēģiju lietošana- ķermeņa valoda, melošanas stratēģijas u.c. (1 stunda)
5. Optimisma un apmierinātības fenomens, vērtību noteikšanas stratēģijas (1 stunda)
6. Valodas lietojums, psiholoģiskā vide un psihohigiēna, pašpalīdzības vingrinājumi (1 stunda).
Programmas satura atslēgvārdi
Atbildības uzņemšanās, upura un tirāna loma, lepnība, aizvainojums, dusmas, naids, apātija, depresija, psihosomatiskā medicīna, afirmācijas, apziņas trenēšana un tās disciplinēšana, dusmu stratēģijas, krāsu ietekme uz uzvedību, ķermeņa valoda, melu stratēģijas, labsajūtas un labizjūtas vingrinājumi, laimes un optimisma fenomens, piedošanas fenomens, prāta disciplīnas vingrinājumi, bailes, trauksme, garastāvokļa izmaiņas, vainas izjūta, nosodījums, nicinājums, aizkaitinājums, atriebība, īgnums, nemiers un satraukums, žēlums un žēlošanās, līdzcietība, negatīva attieksme pret sevi un apkārtējo pasauli, nevēlēšanās priecāties u.c. tēmas.
Rekvizīti
Latvijas Psiholoģijas muzejs, biedrība
Reģistrācijas numurs: 40008208790
Swedbank, HABALV22,
LV66HABA0551039576672
Programmas īstenotāja iestāde
Izglītības iestāde Pedagoģiskās meistarības skola.