Profesionālās kompetences pilnveides programma “Iemācītais optimisms, labizjūtas praktikums, emocionālā izdegšana, pašpalīdzības vingrinājumi un intervences metodes”

Mērķauditorija
Pašvaldību darbinieki, tai skaitā sociālie darbinieki, sociālie audzinātāji, sociālie aprūpētāji, bāriņtiesu speciālisti, dzimtsaraksta, sabiedrisko attiecību speciālisti un citi pašvaldības darbinieki, pedagogi, kultūras darbinieki, tai skaitā, bibliotekāri, muzeju un kultūras centru speciālisti, kā arī citi interesenti.

Izsniedzamais dokuments
Saskaņota 6 stundu kompetences programmas apguves apliecība
Programmas pasūtītājs: Latvijas Psiholoģijas muzejs
Programmas īstenotāja iestāde: izglītības iestāde Pedagoģiskās meistarības skola
LR IZM izglītības iestāžu reģistra nr.: 4360800475.

Tēmas
1. Pozitīvās psiholoģijas iespējas sociālajā, kultūras un izglītības darbā (1h)
2. Labizjūta (well-being) kā dzīves kvalitātes rādītājs sociālajā, kultūras un audzināšanas korekcijas darbā  (1h)
3. Optimālā pieredze jeb plūsmas psiholoģija kā motivācijas fenomens (1h)
4. Bērna, pusaudža un pieauguša cilvēka psiholoģiskais briedums, tā gatavība būt apmierinātam un motivētam (1h)
5. Optimisma un apmierinātības fenomens, korekcijas iespējas sociālajā, kultūras un izglītības darbā (1h)
6. Cilvēka garīgie meklējumi, intervences metodes jeb darbs ar sevi (1h)

Programmas satura atslēgvārdi
Pietiek runāt par ciešanām, mūsu mērķis- būt laimīgākajam, nevis labākajam; pozitīvā meklējumi, psihes ciešā saistība ar veselību, labizjūtas jēdziens profesionālās nodarbinātības aspektā, labizjūtas daudzdimensionalitāte, vecumposms un eidemonisma labizjūta, pozitīva garīgā veselība labizjūtas kontekstā, iemācītais optimisms jeb darbs ar savu domāšanu, vārdiem un iztēli, optimālās pieredzes (flow) funkcijas nozīme, koncentrēšanās uz mērķi kā sevis pasargāšana, iedzimtības ietekme uz apmierinātību, apmierinātības sastāvdaļas jeb kāpēc cilvēki ir apmierināti vai neapmierināti ar dzīvi, intervences metodes, emociju pasaule kā pašsaglabāšanās fenomens, psiholoģiskais briedums kā pārliecība par labizjūtas nozīmību, dzīves jēga un apmierinātība brieduma gados, eksistenciālais tukšums, kritēriji pozitīvai sevis attīstībai, pašpalīdzības vingrinājumi, kā arī atbildības uzņemšanās, upura un tirāna loma, lepnība, aizvainojums, dusmas, naids, apātija, depresija, psihosomatiskā medicīna, afirmācijas, apziņas trenēšana un tās disciplinēšana, dusmu stratēģijas, krāsu ietekme uz uzvedību, ķermeņa valoda, melu stratēģijas, labsajūtas un labizjūtas vingrinājumi, laimes un optimisma fenomens, piedošanas fenomens, prāta disciplīnas vingrinājumi, bailes, trauksme, garastāvokļa izmaiņas, vainas izjūta, nosodījums, nicinājums, aizkaitinājums, atriebība, īgnums, nemiers un satraukums, žēlums un žēlošanās, līdzcietība, negatīva attieksme pret sevi un apkārtējo pasauli, nevēlēšanās priecāties u.c. tēmas.

Maksa

15.60 EUR par saskaņotu 6 stundu programmu (jeb 2,60 eiro par katru no stundu no nepieciešamā stundu skaita) no personas.

Rekvizīti
Latvijas Psiholoģijas muzejs, biedrība
Reģistrācijas numurs: 40008208790
Swedbank HABALV22
LV66HABA0551039576672
Zīļu iela 15-6, Baldone, Ķekavas novads LV-1021
Maksājuma mērķī jānorāda maksātāja vārds un uzvārds, kompetences programmas nosaukums un pieteikšanās datums

Programmas rīkotāja iestāde
Latvijas Psiholoģijas muzejs, biedrība
Reģistrācijas numurs: 40008208790
Programmas īstenotāja iestāde
Izglītības iestāde Pedagoģiskās meistarības skola
IZM izglītības iestāžu reģistrs. 436080047
Programmas vadītājs
Kaspars Bikše, psiholoģijas doktorants un pedagoģijas maģistrs, vairāku augstskolu lektors, 15 grāmatu autors.

Sīkāka informācija
https://pedagogs.lv/
kanceleja@pedagogs.lv
Tālruņa numurs

26254215, 28320454

Pieteikšanās veidlapa

Komentē

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Show Buttons
Hide Buttons
Cart