Pats svarīgākais mācību priekšmets skolā ir tā saucamā klases stunda. Izglītojamajiem. Mācīšanās un uzvedības motivācija, un prāta disciplīna

Mācīšanās un uzvedības motivācija un prāta disciplīna gan klātienes, gan attālinātajās mācībās

  • Tajā brīdī mēs iesauksimies: “Es nevaru!”
  • Un tad mēs pasmaidīsim un teiksim: “Ko nozīmē “nevaru?!”
  • Tad uzsvērti sev sacīsim: “Nevis nevaru, bet es neesmu to vēl pamēģinājis!”
  • Šis princips izmantojams arī domāšanas “pārprogrammēšanai”
  • Ja kāds man skolas laikā būtu pavaicājis, kāpēc es nemēģinu būt mērķtiecīgāks un optimistiskāks, es arī būtu atbildējis: “Es nevaru.”
  • Taču, atbildot: “Es to neesmu darījis,”- es būtu bijis daudz tuvāk patiesībai
  • Kad ieraudzīsim kādas slavenības fotogrāfiju, iedomāsimies, ka tie patiesībā esam mēs
  • Raizēšanās ir iztēles ļaunprātīga izmantošana
  • Cilvēki, kuri savu iztēli izmanto savu vēlmju un mērķu radīšanai, parasti sasniedz tādas lietas, kuras tiem, kas raizējas, pat sapņos nav rādījušās (kaut arī tiem var būt augstāks intelekta līmenis)
  • Ko iztēlosimies, to piedzīvosim
  • Pār pasauli valda iztēle
  • Einšteins mēdza teikt: “Iztēle ir daudz svarīgāka par zināšanām, tas ir, prast aktīvi izmantot savu iztēli
  • Kad šī prasme apgūta, pirmais uzdevums ir iztēloties par ko gribētu kļūt, lai domās ieraudzītu sevi gūstam iecerētos panākumus
  • Dažkārt liekas, ka laime ir  kaut kur tur
  • Tāpēc atliekam šo iespēju justies labi
  • Sanāk, ka gaidām laimi, kas ir tepat, netālu
  • Ja visu laiku atliekam šo iespēju justies labi, tad nepratīsim justies labi arī tad, kad būsim šo mērķi sasnieguši
  • Cilvēku nekas nevar padarīt laimīgu- var tikai tāds justies vai nejusties
  • Lai spētu īstenot iecerēto, vispirms ir jāattīsta spēja sapņot
  • Sapņošana ir nākotnes radīšanas darba plānošanas stadija
  • Aktīvajā sapņošanā mēs sevi piepildām ar “degvielu”
  • Šādi mēs jūtamies piepildīti
  • Sapņošana ir laba antiviela vientulībai un skumjām
  • Gatavojoties kontroldarbiem, pārbaudīsim viens otru, izgudrojot grūtus pārbaudes darba jautājumus
  • Vienīgais noteikums- jāuzdod trīsdesmit jautājumi un atbildēm jāparādās tajā mācību vielā, par ko nākamajā dienā ir kontroldarbs
  • Jo jautājumi oriģinālāki, jautrāki un grūtāki, jo aizrautīgāks process
  • Paceļot mācības līdz sarežģītas spēles līmenim, darbs tiek aizstāts ar izklaidi
  • Vai šāds darbs ir smagāks? Smagāks gan, taču darba pārvēršana par spēli palielina enerģiju un radošo pieeju

Maksa

150 eiro tiešsaistē neatkarīgi no no izglītojamo skaita

Laiks

2 * 40 min

Vecumposms

6.- 12.klašu grupām

kanceleja@pedagogs.lv

28320454, 26254215

Tērzētava
Ielādē tērzētavu...
Our Facebook Page
Show Buttons
Hide Buttons
Cart