Mācīšanās un uzvedības motivācija un prāta disciplīna gan klātienes, gan attālinātajās mācībās
- Tajā brīdī mēs iesauksimies: “Es nevaru!”
- Un tad mēs pasmaidīsim un teiksim: “Ko nozīmē “nevaru?!”
- Tad uzsvērti sev sacīsim: “Nevis nevaru, bet es neesmu to vēl pamēģinājis!”
- Šis princips izmantojams arī domāšanas “pārprogrammēšanai”
- Ja kāds man skolas laikā būtu pavaicājis, kāpēc es nemēģinu būt mērķtiecīgāks un optimistiskāks, es arī būtu atbildējis: “Es nevaru.”
- Taču, atbildot: “Es to neesmu darījis,”- es būtu bijis daudz tuvāk patiesībai
- Kad ieraudzīsim kādas slavenības fotogrāfiju, iedomāsimies, ka tie patiesībā esam mēs
- Raizēšanās ir iztēles ļaunprātīga izmantošana
- Cilvēki, kuri savu iztēli izmanto savu vēlmju un mērķu radīšanai, parasti sasniedz tādas lietas, kuras tiem, kas raizējas, pat sapņos nav rādījušās (kaut arī tiem var būt augstāks intelekta līmenis)
- Ko iztēlosimies, to piedzīvosim
- Pār pasauli valda iztēle
- Einšteins mēdza teikt: “Iztēle ir daudz svarīgāka par zināšanām, tas ir, prast aktīvi izmantot savu iztēli
- Kad šī prasme apgūta, pirmais uzdevums ir iztēloties par ko gribētu kļūt, lai domās ieraudzītu sevi gūstam iecerētos panākumus
- Dažkārt liekas, ka laime ir kaut kur tur
- Tāpēc atliekam šo iespēju justies labi
- Sanāk, ka gaidām laimi, kas ir tepat, netālu
- Ja visu laiku atliekam šo iespēju justies labi, tad nepratīsim justies labi arī tad, kad būsim šo mērķi sasnieguši
- Cilvēku nekas nevar padarīt laimīgu- var tikai tāds justies vai nejusties
- Lai spētu īstenot iecerēto, vispirms ir jāattīsta spēja sapņot
- Sapņošana ir nākotnes radīšanas darba plānošanas stadija
- Aktīvajā sapņošanā mēs sevi piepildām ar “degvielu”
- Šādi mēs jūtamies piepildīti
- Sapņošana ir laba antiviela vientulībai un skumjām
- Gatavojoties kontroldarbiem, pārbaudīsim viens otru, izgudrojot grūtus pārbaudes darba jautājumus
- Vienīgais noteikums- jāuzdod trīsdesmit jautājumi un atbildēm jāparādās tajā mācību vielā, par ko nākamajā dienā ir kontroldarbs
- Jo jautājumi oriģinālāki, jautrāki un grūtāki, jo aizrautīgāks process
- Paceļot mācības līdz sarežģītas spēles līmenim, darbs tiek aizstāts ar izklaidi
- Vai šāds darbs ir smagāks? Smagāks gan, taču darba pārvēršana par spēli palielina enerģiju un radošo pieeju
Maksa
150 eiro tiešsaistē neatkarīgi no no izglītojamo skaita
Laiks
2 * 40 min
Vecumposms
6.- 12.klašu grupām
kanceleja@pedagogs.lv
28320454, 26254215