Pedagogi, bibliotekāri, sociālie un kultūras darbinieki, audzinātāji, bāriņtiesas un dzimtsaraksta speciālisti, kā arī citi interesenti.
2024. gada 2.februāris (piektdiena) no plkst. 13.00 līdz 15.00. tiešsaistes platformā MS Teams- atlikušais laiks pašmācībā pēc izsūtītajiem materiāliem.
Izsniedzamais dokuments
Saskaņota 6 stundu profesionālās kompetences programmas apguves apliecība
Programmas pasūtītājs: Latvijas Psiholoģijas muzejs
Programmas īstenotāja iestāde: izglītības iestāde Pedagoģiskās meistarības skola
LR IZM reģistrācijas nr.: 4380802520
- Tiešsaistes semināra dienā, sākot plkst. no 11.00, uz e-pastu no kura tika izsūtīts pieteikums saņemsiet aktīvo saiti uz mācību platformu
- Vēlams reģistrēties līdz plkst. 12.30
- Ja no viena e-pasta ir pieteikušies vairāki dalībnieki, tad tā ir jāpārsūta arī pārējiem kolēģiem, kuri ir pieteikušies šai tiešsaistes kompetences programmai
- Ja saite nav saņemta, jāpārbauda mapes “Abonētie”, “Sociālie” un citas, tai skaitā arī surogātpasts jeb mēstuļu sadaļa (it īpaši tas jāielāgo tiem, kuri lieto inbox.lv)
- Saites nesaņemšanas gadījumā lūgums vebināra laikā nerakstīt uz e-pastu, bet gan zvanīt pa tālruni 26254215 vai 28320454 – jums draudzīgi palīdzēs kāds no mūsu izglītības iestādes kolēģiem
- Pēc apmaksas veikšanas apliecības un mācību materiāli digitālā veidā tiks izsūtīti 10 darba dienu laikā
- Vēlams reģistrēties ar savu vārdu.
Tēmas
1. Pozitīvās psiholoģijas iespējas izglītības, kultūras un sociālajā darbā (1h)
2. Labizjūta (well-being) kā dzīves kvalitātes rādītājs izglītības, kultūras un sociālajā darbā darbā (1h)
3. Optimālā pieredze jeb plūsmas psiholoģija kā motivācijas fenomens (1h)
4. Bērna, pusaudža un pieauguša cilvēka psiholoģiskais briedums, tā gatavība būt apmierinātam un motivētam (1h)
5. Optimisma un apmierinātības fenomens, tā iespējas sociālajā, kultūras un izglītības darbā (1h)
6. Cilvēka garīgie meklējumi un intervences metodes(1h)
Programmas satura atslēgvārdi
Pietiek runāt par ciešanām, mūsu mērķis- būt laimīgākajam, nevis labākajam; pozitīvā meklējumi, psihes ciešā saistība ar veselību, labizjūtas jēdziens profesionālās nodarbinātības aspektā, labizjūtas daudzdimensionalitāte, vecumposms un eidemonisma labizjūta, pozitīva garīgā veselība labizjūtas kontekstā, iemācītais optimisms jeb darbs ar savu domāšanu, vārdiem un iztēli, optimālās pieredzes (flow) funkcijas nozīme, koncentrēšanās uz mērķi kā sevis pasargāšana, iedzimtības ietekme uz apmierinātību, apmierinātības sastāvdaļas jeb kāpēc cilvēki ir apmierināti vai neapmierināti ar dzīvi, intervences metodes, emociju pasaule kā pašsaglabāšanās fenomens, psiholoģiskais briedums kā pārliecība par labizjūtas nozīmību, dzīves jēga un apmierinātība brieduma gados, eksistenciālais tukšums, kritēriji pozitīvai sevis attīstībai, pašpalīdzības vingrinājumi, kā arī atbildības uzņemšanās, upura un tirāna loma, lepnība, aizvainojums, dusmas, naids, apātija, depresija, psihosomatiskā medicīna, afirmācijas, apziņas trenēšana un tās disciplinēšana, dusmu stratēģijas, krāsu ietekme uz uzvedību, ķermeņa valoda, melu stratēģijas, labsajūtas un labizjūtas vingrinājumi, laimes un optimisma fenomens, piedošanas fenomens, prāta disciplīnas vingrinājumi, bailes, trauksme, garastāvokļa izmaiņas, vainas izjūta, nosodījums, nicinājums, aizkaitinājums, atriebība, īgnums, nemiers un satraukums, žēlums un žēlošanās, līdzcietība, negatīva attieksme pret sevi un apkārtējo pasauli, nevēlēšanās priecāties u.c. tēmas.
Latvijas Psiholoģijas muzejs
Reģistrācijas numurs: 40008208790
Zīļu iela 15-6, Baldone, Ķekavas novads, LV-2125
Swedbank HABALV22
LV66HABA0551039576672
LR IZM izglītības iestāžu reģistrs. 4380802520
Kaspars Bikše, psiholoģijas doktorants, vairāku augstskolu lektors, 15 grāmatu autors.
Sīkāka informācija
https://pedagogs.lv/
kanceleja@pedagogs.lv