- Skolotājs ir pārāk stingrs un soda bērnus par sīkumiem.
- Skolotājs nepietiekami izskaidro mācību vielu.
- Skolotājs neatbild uz e-pastiem un vecāku jautājumiem.
- Skolotājs dod pārāk daudz mājasdarbu.
- Skolotājs ir pārāk viegls un nepietiekami kontrolē disciplīnu klasē.
- Skolotājs dod priekšroku noteiktiem skolēniem.
- Skolotājs ir rupjš pret bērniem.
- Skolotājs neievēro skolēnu individuālās vajadzības.
- Skolotājs nepietiekami atzīmē darbu kvalitāti.
- Skolotājs ir neprecīzs un bieži maina stundu grafiku.
- Skolotājs neuzklausa skolēnu viedokļus.
- Skolotājs nesniedz atgriezenisko saiti par skolēnu sasniegumiem.
- Skolotājs ir pārāk kritisks un demotivē bērnus.
- Skolotājs izmanto novecojušas mācību metodes.
- Skolotājs neinformē vecākus par skolēnu problēmām laikus.
- Skolotājs neorganizē papildus konsultācijas.
- Skolotājs nepietiekami gatavojas stundām.
- Skolotājs neievēro bērnu drošību.
- Skolotājs bieži kavē stundas.
- Skolotājs ir pārāk lēns mācību vielas izskaidrošanā.
- Skolotājs ir pārāk aizņemts un nepietiekami pievēršas skolēniem.
- Skolotājs ignorē mobinga gadījumus klasē.
- Skolotājs izmanto pārāk daudz tehnoloģiju, kas traucē mācībām.
- Skolotājs pārāk daudz izmanto priekšrakstus un neļauj bērniem domāt pašiem.
- Skolotājs nerūpējas par skolēnu emocionālo labklājību.
- Skolotājs ignorē vecāku ieteikumus un komentārus.
- Skolotājs ir neobjektīvs atzīmju izlikšanā.
- Skolotājs bieži izmaina mājasdarbu termiņus.
- Skolotājs nepietiekami iesaistās skolas pasākumos.
- Skolotājs neorganizē pietiekami daudz praktisko nodarbību.
- Skolotājs izmanto sarežģītus mācību materiālus, kas nav piemēroti skolēnu vecumam.
- Skolotājs pārāk bieži izmanto pārbaudījumus un testus.
- Skolotājs nav pietiekami pieejams skolēniem ārpus stundām.
- Skolotājs neinformē vecākus par skolēnu sasniegumiem un progresu.
- Skolotājs nepietiekami motivē bērnus.
- Skolotājs izmanto sodu sistēmu, kas ir pārāk skarba.
- Skolotājs ignorē bērnu veselības problēmas.
- Skolotājs izmanto novecojušu mācību literatūru.
- Skolotājs neorganizē dažādus mācību veidus un pieejas.
- Skolotājs ignorē vecāku tikšanās un konsultācijas.
- Skolotājs neiesaista skolēnus grupu darbā un projektos.
- Skolotājs nepietiekami rūpējas par mācību materiālu pieejamību.
- Skolotājs nav pietiekami entuziastisks un iedvesmojošs.
- Skolotājs izmanto diskriminējošus vai aizvainojošus izteicienus.
- Skolotājs nepietiekami rūpējas par mācību vides sakārtotību.
- Skolotājs bieži maina mācību plānu bez iepriekšējas informēšanas.
- Skolotājs pārāk bieži izmanto grupu darbus, neņemot vērā individuālās spējas.
- Skolotājs nepietiekami kontrolē klases aktivitātes.
- Skolotājs ignorē vecāku sūdzības un ieteikumus.
- Skolotājs neinformē vecākus par skolēnu uzvedības problēmām.