45. Starptautiskās Skolu Psiholoģijas Asociācijas (ISPA) konference Rīgā
Rīga no 3. līdz 6. jūlijam uzņem 45. Starptautiskās Skolu Psiholoģijas Asociācijas (ISPA) konferenci. Šī konference ir būtisks notikums skolu psiholoģijas profesionāļiem, pētniekiem, studentiem un politikas veidotājiem, piedāvājot platformu dalīties ar zināšanām un pieredzi, kā arī veicināt starptautisku sadarbību.
Konferences Tēma
2024.gada konferences tēma ir “Efektīvu komandu veidošana, lai atbalstītu visus bērnus”. Konferences ietvaros uzmanība tiks pievērsta tam, kā veicināt multiprofesionālas komandas, kas var ievērojami uzlabot skolu psihologu praktisko darbu. Šī gada programma īpaši izcels attiecību nozīmi skolās un mājās, kā arī stresa un traumu ietekmi uz bērnu un pieaugušo mentālo veselību (ISPA Web).
Galvenie Runātāji
Konferencē uzstāsies vairāki ievērojami runātāji, kuri apspriedīs dažādus bērnu veselīgas attīstības aspektus. Šie runātāji ir izcili profesionāļi savā jomā un piedāvās ieskatu, kā stiprināt attiecības un veidot efektīvas komandas skolu psiholoģijas kontekstā (ISPA Web).
45. Starptautiskās Skolu Psiholoģijas Asociācijas (ISPA) konference Rīgā: Galvenie Runātāji
Rīga no 3. līdz 6. jūlijam uzņem 45. Starptautiskās Skolu Psiholoģijas Asociācijas (ISPA) konferenci. Šī konference ir būtisks notikums skolu psiholoģijas profesionāļiem un pētniekiem, piedāvājot platformu dalīties ar zināšanām un pieredzi, kā arī veicināt starptautisku sadarbību.
Galvenie Runātāji
Evaldas Kazlauskas
- Tēma: Kompleksie dzīves stresa faktoru un traumu ietekmes uz mentālo veselību visa mūža garumā.
- Biogrāfija: Evaldas Kazlauskas, PhD, ir klīniskās psiholoģijas profesors un Psihotraumatoloģijas centra vadītājs Viļņas Universitātē, Lietuvā. Viņš ir bijušais Eiropas Traumatiskā stresa studiju biedrības (ESTSS) prezidents un viens no vadošajiem ekspertiem traumatiska un stresa traucējumu jomā Eiropā (ISPA Web).
Véronique Le Mézec
- Tēma: Multiprofesionālo komandu darbs: būtiska pieeja skolu psihologu praksē.
- Biogrāfija: Véronique Le Mézec ir ISPA prezidente un skolu psihologu uzraudzības un apmācības vadītāja Renas Universitātē, Francijā. Viņa strādā arī kā vecākā skolu psiholoģe un klīniskā psiholoģe bērnu valodas un mācīšanās grūtību centrā Renasā, Francijā (ISPA Web).
Maria Spinelli
- Tēma: Bērnu adaptācijas saknes skolā: Vecāku loma un agrīnās vecāku un bērnu attiecības.
- Biogrāfija: Maria Spinelli, PhD, ir attīstības psiholoģijas asociētā profesore D’Annunzio Universitātē Čieti-Peskarā, Itālijā. Viņa ir veikusi vairākus ilgtermiņa pētījumus par vecāku un bērnu mijiedarbību un pieķeršanos, izpētot, kā vecāku uzvedība ietekmē bērnu sociālo un emocionālo attīstību (ISPA Web).
Konferences tēma un programma
Konferences tēma ir “Efektīvu komandu veidošana, lai atbalstītu visus bērnus”. Programma ietver dažādas prezentācijas un darba grupas, kas risinās izaicinājumus un risinājumus skolu psiholoģijā, kā arī citās saistītās jomās. Dalībnieki varēs piedalīties dažādās kultūras un sociālās aktivitātēs, veicinot pieredzes apmaiņu un starptautisko sadarbību (ISPA Web) (ISPA Web).
Vairāk informācijas par konferenci un reģistrāciju var atrast oficiālajā ISPA 2024 mājaslapā (ISPA Web).
Programmas akcenti
Konferences programma ietver dažādas individuālas un grupu prezentācijas, kas risinās izaicinājumus un risinājumus skolu psiholoģijā. Dalībnieki varēs piedalīties arī dažādās kultūras un sociālās aktivitātēs, tādējādi stiprinot starptautiskās saites un veicinot pieredzes apmaiņu (ISPA Web).
Norises Vieta
Konference notiek jaunajā Latvijas Universitātes Zinātnes mājā, Jelgavas ielā 3, Rīgā. Šī vieta nodrošina mūsdienīgu un ērtu vidi produktīvām diskusijām un sadarbībai (ISPA Web).
Reģistrācija un Informācija
Dalībniekiem ir ieteicams reģistrēties laikus, lai nodrošinātu savu vietu konferencē. Plašāka informācija par reģistrāciju, programmu un runātājiem ir pieejama oficiālajā konferences mājaslapā ISPA 2024 (ISPA Web).
Noslēgumā
45.Starptautiskās Skolu Psiholoģijas Asociācijas konference Rīgā sola būt bagātīga ar vērtīgām diskusijām un jaunām atziņām, kas palīdzēs uzlabot bērnu un jauniešu atbalstu izglītības sistēmā. Tas ir nozīmīgs solis ceļā uz efektīvāku skolu psiholoģijas praksi visā pasaulē.