Kā rīkoties skolotājam, kad nav paspējis sagatavoties mācību stundai?

Kā rīkoties skolotājam, kad nav paspējis sagatavoties mācību stundai?

Kad skolotājs nav paspējis sagatavoties mācību stundai, ir vairāki veidi, kā viņš var rīkoties, lai efektīvi pavadītu laiku ar skolēniem:

  1. Apspriediet iepriekšējo tēmu: Izmantojiet šo laiku, lai atkārtotu iepriekšējo mācību vielu. Tas palīdzēs skolēniem nostiprināt zināšanas un skolotājam būs iespēja novērtēt skolēnu izpratni.
  2. Grupu darbs vai diskusijas: Uzdodiet skolēniem strādāt grupās vai rīkot diskusiju par kādu tēmu, kas saistīta ar mācību priekšmetu. Tas var būt saistīts ar aktuālajiem notikumiem, kas saistīti ar mācību priekšmetu.
  3. Praktiski uzdevumi: Izmantojiet stundu praktiskiem uzdevumiem vai eksperimentiem, kas prasa mazāk iepriekšējas sagatavošanās, bet ir izglītojoši un interesanti.
  4. Video materiāli: Rādiet izglītojošus video, kas saistīti ar mācību tēmu. Pēc video noskatīšanās varat rīkot diskusiju vai uzdot uzdevumus, lai pārliecinātos, ka skolēni ir sapratuši materiālu.
  5. Lasīšana un apspriešana: Dodiet skolēniem lasītāju materiālus, piemēram, rakstus, grāmatu fragmentus vai citas literatūras vienības, pēc tam apspriediet izlasīto klasē.
  6. Kreatīvi projekti: Ierosiniet skolēniem izveidot prezentācijas, plakātus vai citus radošus projektus par mācību tēmu. Tas ļaus skolēniem izpaust savu izpratni radošā veidā.
  7. Spēles un viktorīnas: Izmantojiet izglītojošas spēles vai viktorīnas, lai atkārtotu un nostiprinātu skolēnu zināšanas. Tas var būt gan jautri, gan izglītojoši.
  8. Studentu vadītas stundas: Uzdodiet skolēniem sagatavot un vadīt stundas daļu par konkrētu tēmu. Tas attīsta viņu pētniecības un prezentācijas prasmes.

Svarīgi ir saglabāt mieru un elastību, kā arī izmantot šo iespēju, lai attīstītu skolēnu neatkarīgās mācīšanās prasmes.

Show Buttons
Hide Buttons
Cart