Mērķauditorija
- Izglītības darbinieki, pedagogi, audzinātāji, augstskolu mācībspēki, studenti, skolēni) un citi šīs tēmas interesenti
- Sociālie darbinieki, speciālisti, aprūpētāji, sociālie audzinātāji, bāriņtiesas, dzimtsaraksta, tiesībsargājošo institūciju u.tml. speciālisti
- Kultūras darbinieki, tai skaitā bibliotekāri un muzeju speciālisti
Izsniedzamais dokuments
Saskaņota 6 stundu speciālista kompetences programmas apguves apliecība (ja nepieciešams lielāks stundu skaits, lūdzu, sazinieties ar izglītības iestādes vadītāju Gintu Grunavu pa tālruni: 26254215 vai 28320454)
LR IZM izglītības iestāžu reģistrs 4380802520
Saskaņota 6 stundu speciālista kompetences programmas apguves apliecība (ja nepieciešams lielāks stundu skaits, lūdzu, sazinieties ar izglītības iestādes vadītāju Gintu Grunavu pa tālruni: 26254215 vai 28320454)
LR IZM izglītības iestāžu reģistrs 4380802520
Apliecība tiek izsniegta atbilstoši MK noteiktā parauga kārtībā.
Programma
Pozitīvās un negatīvā attieksmes tests, realitāte un izveidotais pasaules modelis (1h)
Domu, vārdu un iztēles organizācija kā instruments attieksmes veidošanai (1h)
Attieksmes veidošanās stadijas un noturīgums saistībā ar domāšanas patstāvību (1h)
Attieksme saistībā ar sāpīgo pagātnes pieredzi (1h)
Praktiskie vingrinājumi (2h)Programmas atslēgvārdi
Nepatiku pārvarēšanas pamatprincipi; sevis izzināšana kā viens no negatīvo emociju pārskatīšanas veidiem un ceļš uz pozitīvas attieksmes veidošanas stratēģijām; pozitīvu atbilžu veidošanas paņēmieni; Negatīvo domu un to pozitīvo nolūku atklāšana, spēja tās atšķirt; atbrīvošanās, pieņemšanas un attīrīšanās vingrinājumu organizācijas pamatprincipi; Žēlums, līdzjūtība, grūtsirdība, skumjas, depresija un nožēla; pašpalīdzības vingrinājumi, to organizācijas veidi; slēpto depresijas pazīmju noteikšanas pamatprincipi, pašpalīdzības vingrinājumu un to pielietojumu veidi, augstprātības, neapmierinātības, kritikas, nosodījuma, nicinājuma, pretenziju transformācijas vingrinājumi, liekulība, meli un glaimi; vingrinājumi pašvērtības paaugstināšanai; atbrīvošanās vingrinājumi no īgnuma un vilšanās; Naids, dusmas, aizkaitinājums; pieņemšanas vingrinājumi, naida, dusmu un aizkaitinājuma ievirzīšana pozitīvā gultnē; aizvainojuma un dusmu transformācija; darbs ar pozitīvajām afirmācijām, to veidošanas un izmantošanas principi, Pašpārliecinātības trūkums, šaubas, nemiers un satraukums; konstruktīvās pieejas vingrinājumi. baiļu teorijas. Iztēles vingrinājumi, pašsuģestijas vingrinājumi; vainas izjūta, paškritika, sevis nosodīšana;
Domu, vārdu un iztēles organizācija kā instruments attieksmes veidošanai (1h)
Attieksmes veidošanās stadijas un noturīgums saistībā ar domāšanas patstāvību (1h)
Attieksme saistībā ar sāpīgo pagātnes pieredzi (1h)
Praktiskie vingrinājumi (2h)Programmas atslēgvārdi
Nepatiku pārvarēšanas pamatprincipi; sevis izzināšana kā viens no negatīvo emociju pārskatīšanas veidiem un ceļš uz pozitīvas attieksmes veidošanas stratēģijām; pozitīvu atbilžu veidošanas paņēmieni; Negatīvo domu un to pozitīvo nolūku atklāšana, spēja tās atšķirt; atbrīvošanās, pieņemšanas un attīrīšanās vingrinājumu organizācijas pamatprincipi; Žēlums, līdzjūtība, grūtsirdība, skumjas, depresija un nožēla; pašpalīdzības vingrinājumi, to organizācijas veidi; slēpto depresijas pazīmju noteikšanas pamatprincipi, pašpalīdzības vingrinājumu un to pielietojumu veidi, augstprātības, neapmierinātības, kritikas, nosodījuma, nicinājuma, pretenziju transformācijas vingrinājumi, liekulība, meli un glaimi; vingrinājumi pašvērtības paaugstināšanai; atbrīvošanās vingrinājumi no īgnuma un vilšanās; Naids, dusmas, aizkaitinājums; pieņemšanas vingrinājumi, naida, dusmu un aizkaitinājuma ievirzīšana pozitīvā gultnē; aizvainojuma un dusmu transformācija; darbs ar pozitīvajām afirmācijām, to veidošanas un izmantošanas principi, Pašpārliecinātības trūkums, šaubas, nemiers un satraukums; konstruktīvās pieejas vingrinājumi. baiļu teorijas. Iztēles vingrinājumi, pašsuģestijas vingrinājumi; vainas izjūta, paškritika, sevis nosodīšana;
Anotācija
Programma pilnveido personībai nepieciešamās vispārīgās personības pilnveides kompetences, apgūst veselīgas pašizziņas un pašizpausmes iemaņas. Ar ar skaidrojumu un vingrinājumu palīdzību programmas dalībnieki apgūst dažādu veidu paņēmienus, kā atpazīt pozitīvu un negatīvu attieksmi, to pavadošās situācijas, cēloņi un sekas, iepazīties ar dažādiem pozitīvas attieksmes profilakses pasākumiem, kā arī piedāvā noskaidrot nosacījumus, kur, veicot izglītošanas darbu, izmantot stratēģijas, kas aktualizētu pozitīvo domu, apgūt izglītošanas metodoloģiju, kā strādāt ar apkārtējiem, lai viņi turpmāk patstāvīgi un pastāvīgi paši spētu rūpēties par savu attieksmi pret sevi un apkārtējo pasauli. Programmas dalībnieki iepazīstas ar uzskates materiāliem, apgūst praktiskus paņēmienus ar kuru palīdzību var apgūt dažādas prasmes, spējas un iemaņas disciplinēt prātu, atbrīvoties no haosa, kā arī apgūt ieradumu apkārt notiekošo uztvert mierīgi un bez bažām.
Programmas dalībnieki apgūst ne tikai dažādas pozitīvo domu veidojošās stratēģijas, bet arī metodoloģiskos principus, pieejas un metodes, lai to mācītu arī citiem un viņi to spētu nodot tālāk.Maksa
Programma pilnveido personībai nepieciešamās vispārīgās personības pilnveides kompetences, apgūst veselīgas pašizziņas un pašizpausmes iemaņas. Ar ar skaidrojumu un vingrinājumu palīdzību programmas dalībnieki apgūst dažādu veidu paņēmienus, kā atpazīt pozitīvu un negatīvu attieksmi, to pavadošās situācijas, cēloņi un sekas, iepazīties ar dažādiem pozitīvas attieksmes profilakses pasākumiem, kā arī piedāvā noskaidrot nosacījumus, kur, veicot izglītošanas darbu, izmantot stratēģijas, kas aktualizētu pozitīvo domu, apgūt izglītošanas metodoloģiju, kā strādāt ar apkārtējiem, lai viņi turpmāk patstāvīgi un pastāvīgi paši spētu rūpēties par savu attieksmi pret sevi un apkārtējo pasauli. Programmas dalībnieki iepazīstas ar uzskates materiāliem, apgūst praktiskus paņēmienus ar kuru palīdzību var apgūt dažādas prasmes, spējas un iemaņas disciplinēt prātu, atbrīvoties no haosa, kā arī apgūt ieradumu apkārt notiekošo uztvert mierīgi un bez bažām.
Programmas dalībnieki apgūst ne tikai dažādas pozitīvo domu veidojošās stratēģijas, bet arī metodoloģiskos principus, pieejas un metodes, lai to mācītu arī citiem un viņi to spētu nodot tālāk.Maksa
18.60 EUR par 6 stundu programmu no personas. Kuriem ir nepieciešams lielāks stundu skaits – 3,10 eiro par katru nākamo stundu pašmācībā pēc izsūtītajiem materiāliem.
Programmas pasūtītāja iestādes maksājumu rekvizīti
Latvijas Psiholoģijas muzejs, biedrība
Baldone, Zīļu iela 15-6, LV-2125, Ķekavas novads
Reģistrācijas numurs: 40008208790
Swedbank, HABALV22, LV66HABA0551039576672
Izglītības iestādes īstenotāja iestādes maksājumu rekvizīti
Pedagoģiskās meistarības skola
Dibinātāja reģistrācijas nr.: 40002113833
LR IZM reģistrācijas nr.: 4380802520
A/S Swedbank, HABALV22
LV97HABA0551011003309
Zīļu iela 15-6, Baldone, Ķekavas novads, LV-2125
Sīkāka informācija