Inovatīvas mācību metodes, izmantojot digitālās tehnoloģijas. No 6 līdz 36 stundām

A modern classroom using advanced and innovative learning methods, with students using laptops, tablets, and VR headsets. In the background, a curious cat is walking near the large windows, exploring the classroom environment. The room features a digital whiteboard, modern furniture, and natural light streaming in. The cat adds a playful and relaxed atmosphere to the otherwise tech-savvy educational environment.

Kompetences programma: Inovatīvas mācību metodes, izmantojot tehnoloģijas

Programmas mērķis: Veicināt pedagogu profesionālo kompetenci un attīstīt prasmes izmantot inovatīvas mācību metodes, izmantojot tehnoloģijas, lai uzlabotu mācību procesa efektivitāti, motivētu skolēnus un veicinātu labākus mācību rezultātus.

Mērķauditorija:

Pedagogi, izglītības vadītāji, izglītības jomas speciālisti, skolotāji un skolotāju palīgi, kā arī sociālie darbinieki un bāriņtiesas speciālisti..

Programmas ilgums:

24 akadēmiskās stundas (sadalītas uz 3 dienām vai pašmācībā pēc izsūtajiem materiāliem).


1. Diena: Digitālo tehnoloģiju pamati un to pielietojums izglītībā

  • Ievads inovatīvās mācību metodēs, izmantojot tehnoloģijas
    • Digitālās izglītības nozīme mūsdienu pedagoģiskajā procesā.
    • Tehnoloģiju izmantošanas priekšrocības mācību procesā.
  • Praktisks seminārs: Tiešsaistes platformu un rīku izmantošana mācību procesā
    • Pārskats par izglītības platformām: Google Classroom, Microsoft Teams, Moodle.
    • Rīki sadarbības veicināšanai: Padlet, Miro, Kahoot, Mentimeter.
  • Diskusija: Tehnoloģiju integrācija tradicionālajās mācību metodēs
    • Kā līdzsvarot tehnoloģiju un tradicionālo mācību pieeju.
    • Labās prakses piemēri no izglītības iestādēm.

2. Diena: Inovatīvas mācību metodes un interaktīvais saturs

  • Inovatīvo mācību metožu veidi un to pielietojums
    • Flipped Classroom (apgrieztā klase) metode un tās ieviešana.
    • Gamifikācijas izmantošana mācību procesā.
    • Projektu balstīta mācīšanās (PBL) un problēmu risināšanas pieejas.
  • Interaktīvo rīku izmantošana satura veidošanai un mācīšanai
    • Prezentāciju rīki (Prezi, Canva, ThingLink) interaktīva satura veidošanai.
    • Video mācību materiālu veidošana un interaktivitātes pievienošana, izmantojot rīkus kā Edpuzzle un Nearpod.
  • Praktiskās darbnīcas
    • Digitālo mācību materiālu un uzdevumu izstrāde.
    • Mācību satura personalizācija un pielāgošana skolēnu individuālajām vajadzībām.

3. Diena: Tehnoloģijas skolēnu mācību rezultātu uzlabošanai

  • Formas un formāti tehnoloģiju izmantošanai skolēnu novērtējumā
    • Tiešsaistes testu un uzdevumu izveide, izmantojot rīkus kā Google Forms, Quizizz, Socrative.
    • Skolēnu atgriezeniskās saites sniegšana digitāli.
  • Virtuālā un paplašinātā realitāte (VR un AR) mācību procesā
    • VR un AR tehnoloģiju pielietojums STEM un humanitārajās jomās.
    • Izglītības programmu piemēri, kurās tiek izmantotas šīs tehnoloģijas.
  • Izaicinājumi un risinājumi, izmantojot tehnoloģijas mācību procesā
    • Tehnoloģiju drošība un skolēnu datu aizsardzība.
    • Kā motivēt skolēnus aktīvi piedalīties tehnoloģiju balstītās mācībās.

Programmas rezultāti:

Programmas beigās dalībnieki:

  • Sapratīs un spēs pielietot inovatīvas mācību metodes, integrējot tehnoloģijas mācību procesā.
  • Spēs radīt interaktīvu un motivējošu mācību vidi, izmantojot dažādas digitālās platformas un rīkus.
  • Zinās, kā efektīvi novērtēt skolēnu sasniegumus, izmantojot digitālās tehnoloģijas.
  • Attīstīs prasmes personalizēt mācību saturu, lai atbilstu dažādiem skolēnu vajadzību līmeņiem.

Nepieciešamie resursi:

  • Datori vai planšetes ar pieeju internetam.
  • Pieeja izvēlētajām digitālajām platformām un rīkiem.

Maksa

3.10 eiro par stundu. Iepriekš norādītajā summā nodokļi ir iekļauti.

Programmu var apgūt arī pašmācībā pēc izsūtītajiem mācību materiāliem.

Maksa

3,10 eiro par katru apliecībā norādāmo summu

Pieteikšanās

E-pasts: kanceleja@pedagogs.lv Tālruņu numuri: 28320454, 26254215 


Šī kompetences programma ir veidota, lai pedagogiem sniegtu praktiskus instrumentus, kas palīdzētu veicināt inovatīvas mācīšanas metodes, balstoties uz tehnoloģiju izmantošanu izglītībā.

Show Buttons
Hide Buttons
Cart