Vārda dienas: Nikolajs, Niklāvs, Niks, Nikola , Meikols, Meikulis, Meikuls, Nika, Nikandrs, Nikija, Nikijs, Niklass, Niklāss, Niklavs, Niko, Nikolass, Nikole, Nikoleta, Nikolīna, Nikolla, Ņika

Pašmācības profesionālās tālākizglītības kompetences programma “Sociāli emocionālā attīstība pirmsskolas vecumā”

Pašmācības profesionālās tālākizglītības kompetences programma “Sociāli emocionālā attīstība pirmsskolas vecumā”

Programmas mērķis:
Nodrošināt dalībniekiem iespēju patstāvīgi apgūt pirmsskolas vecuma bērnu sociāli emocionālās attīstības teorētiskos un praktiskos aspektus, izmantojot dažādus mācību materiālus, uzdevumus un pašrefleksijas metodes.


1. Modulis: Ievads sociāli emocionālajā attīstībā

Saturs:

  • Sociāli emocionālās attīstības pamati.
  • Emocionālās inteliģences loma bērnu uzvedības un mācību procesā.
  • Bērna emocionālās veselības nozīme.

Mācību materiāli:

  • Ievada video lekcija.
  • Raksti par bērnu emocionālo attīstību.

Uzdevums:
Dalībnieki sagatavo personīgo refleksiju par savu pieredzi darbā ar pirmsskolas vecuma bērnu sociāli emocionālo attīstību.


2. Modulis: Sociāli emocionālās attīstības teorētiskie pamati

Saturs:

  • Bērnu attīstības teorijas: Eriksons, Bowlby, Vygotskis.
  • Pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās un sociālās attīstības galvenās iezīmes.
  • Kā emocionālā inteliģence ietekmē bērna turpmāko attīstību.

Mācību materiāli:

  • Prezentācija par bērna attīstības posmiem.
  • Raksti par teorētiskajiem pamatiem.

Uzdevums:
Dalībnieki izpilda testu, kurā jāatzīmē galvenās bērna attīstības teorijas un to piemērošana pirmsskolas vecuma bērniem.


3. Modulis: Praktiskie instrumenti sociāli emocionālās attīstības veicināšanai

Saturs:

  • Emociju atpazīšanas un pašregulācijas metodes bērniem.
  • Sociālās prasmes: empātija, sadarbošanās, konfliktu risināšana.
  • Pozitīvas uzvedības veicināšanas stratēģijas.

Mācību materiāli:

  • Video ar praktiskām situācijām.
  • Lasāmviela par pozitīvu uzvedības veicināšanu.

Uzdevums:
Dalībnieki izstrādā konkrētu aktivitāšu plānu, lai veicinātu bērnu sociāli emocionālās prasmes pirmsskolas vidē, un reflektē par tā pielietošanu.


4. Modulis: Vecāku un pedagogu sadarbība bērna emocionālās attīstības veicināšanā

Saturs:

  • Vecāku loma bērna emocionālajā attīstībā.
  • Efektīva komunikācija starp pedagogiem un vecākiem.
  • Praktiskie padomi sadarbības stiprināšanai.

Mācību materiāli:

  • Prezentācija par vecāku un pedagogu sadarbību.
  • Informatīvi materiāli vecākiem par bērnu emocionālo attīstību.

Uzdevums:
Dalībnieki sagatavo informatīvu materiālu vai ieteikumus vecākiem par to, kā viņi var iesaistīties bērnu emocionālās attīstības veicināšanā mājās.


5. Modulis: Programmas noslēgums un refleksija

Saturs:

  • Iegūto zināšanu apkopojums.
  • Dalībnieku pašrefleksija un pašvērtējums par apgūtajām prasmēm.
  • Kā šīs prasmes var tikt izmantotas profesionālajā darbībā.

Mācību materiāli:

  • Pašrefleksijas jautājumi un ieteikumi.

Uzdevums:
Dalībnieki sagatavo reflektīvu eseju par to, kā apgūtās zināšanas un prasmes mainīs viņu pieeju darbam ar bērniem un vecākiem.


Programmas rezultāts:
Dalībnieki apgūs teorētiskās zināšanas un praktiskās prasmes, kas nepieciešamas pirmsskolas vecuma bērnu sociāli emocionālās attīstības veicināšanai, kā arī uzlabos komunikāciju ar vecākiem un kolēģiem.

Mācību resursi:

  • Pieejami tiešsaistes formātā – video lekcijas, raksti, prezentācijas.
  • Uzdevumi un pašrefleksijas jautājumi, kas nodrošina zināšanu nostiprināšanu.

Pašmācības struktūra:
Programma ir elastīga, un dalībnieki var to apgūt savā tempā, piekļūstot materiāliem sev ērtā laikā. Uzdevumi jāiesniedz tiešsaistes platformā, kur iespējams arī saņemt atgriezenisko saiti no pasniedzējiem.

Kompetences programmas īstenošanas veids

Pašmācības ceļā pēc izsūtītajiem materiāliem.

Izsniedzamais dokuments 

Saskaņota profesionālās kompetences programmas apguves apliecība saskaņā ar MK noteikto paraugu.

LR IZM izglītības iestāžu reģistra nr. 4380802520.

Maksa

3.50 eiro par vienu programmas apguves stundu.

Programmas rīkotāja iestāde

Latvijas Psiholoģijas muzejs

Reģistrācijas numurs: 40008208790

Programmas īstenotāja iestāde

Izglītības iestāde Pedagoģiskās meistarības skola

IZM izglītības iestāžu reģistrs. 4380802520

Maksājuma saņēmēja rekvizīti

Latvijas Psiholoģijas muzejs

Reģistrācijas numurs: 40008208790

Swedbank HABALV22

LV66HABA0551039576672

Zīļu iela 15-6, Baldone, Ķekavas novads, LV-2125

Sīkāka informācija

https://pedagogs.lv/
ka*******@pe******.lv
Tālruņa numurs: 28320454, 26254215

Pieteikšanās

E-pastā: ka*******@pe******.lv vai, zvanot pa tālruni:  28320454, 26254215

Pieteikumā ir jānorāda: vārds un uzvārds, nodarbošanās, programmas nosaukums un nepieciešamais stundu skaits.

Telefoniski vienojoties, tiek noteikts programmas apjoms.

Tērzētava
Ielādē tērzētavu...
Our Facebook Page
Show Buttons
Hide Buttons
Cart