Vārda dienas: Harijs, Ārijs, Āris, Aira , Airika, Airiks, Airis, Āra, Arends, Ārends, Ārens, Aress, Ariela, Ariels, Arigo, Arijs, Ariko, Ariks, Āriks, Aris, Ariss, Harija, Harina, Haris, Harita, Haritina

Pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu profesionālās tālākizglītības kompetences programmas pašmācībā

Mērķauditorija

Izglītības jomā strādājošie speciālisti.

Kompetences programmas īstenošanas veids

Pašmācības ceļā pēc izsūtītajiem materiāliem.

Izsniedzamais dokuments 

Saskaņota profesionālās kompetences programmas apguves apliecība saskaņā ar MK noteikto paraugu.

LR IZM izglītības iestāžu reģistra nr. 4380802520.

Maksa

3.50 eiro par vienu programmas apguves stundu.

Programmas rīkotāja iestāde

Latvijas Psiholoģijas muzejs

Reģistrācijas numurs: 40008208790

Programmas īstenotāja iestāde

Izglītības iestāde Pedagoģiskās meistarības skola

IZM izglītības iestāžu reģistrs. 4380802520

Maksājuma saņēmēja rekvizīti

Latvijas Psiholoģijas muzejs

Reģistrācijas numurs: 40008208790

Swedbank HABALV22

LV66HABA0551039576672

Zīļu iela 15-6, Baldone, Ķekavas novads, LV-2125

Sīkāka informācija

https://pedagogs.lv/
kanceleja@pedagogs.lv
Tālruņa numurs: 28320454, 26254215

Pieteikšanās vēstules beigās redzamajā pieteikšanās veidlapā

E-pastā: kanceleja@pedagogs.lv vai, zvanot pa tālruni:  28320454, 26254215

Pieteikumā ir jānorāda: vārds un uzvārds, nodarbošanās, programmas nosaukums un nepieciešamais stundu skaits.

Telefoniski vienojoties, tiek noteikts programmas apjoms.

Kāpēc ir izdevīgi mācīties pašmācībā pēc izsūtītajiem materiāliem?

  • Rotaļas loma bērna attīstībā
    Pedagogi apgūs, kā rotaļas var veicināt bērna fizisko, emocionālo, sociālo un kognitīvo attīstību, iekļaujot spēles dažādos mācību procesos.
  • Radošuma veicināšana pirmsskolas izglītībā
    Kā palīdzēt bērniem izpausties radoši, izmantojot mākslu, mūziku un brīvu iztēli, lai veidotu pozitīvu mācību vidi.
  • Dabas izzināšana pirmsskolas vecuma bērniem
    Pedagogi uzzinās, kā organizēt nodarbības brīvā dabā, veicinot bērnu interesi par dabaszinātnēm un apkārtējo vidi.
  • Sociāli emocionālās prasmes pirmsskolā
    Kā attīstīt bērnu spēju saprast un pārvaldīt emocijas, attīstīt empātiju un veidot pozitīvas attiecības ar vienaudžiem.
  • Montesori pieejas integrēšana pirmsskolas izglītībā
    Pedagogi apgūs Montesori metodes, kas palīdz bērniem attīstīt patstāvību, atbildību un mīlestību pret mācīšanos.
  • Pozitīvās uzvedības veicināšana pirmsskolas grupā
    Kā veidot mācību vidi, kurā bērni tiek mudināti uz pozitīvu uzvedību, izmantojot strukturētus uzvedības vadības paņēmienus.
  • Mācīšanās caur kustību un fiziskajām aktivitātēm
    Kā fiziskās aktivitātes un kustības var veicināt bērnu koncentrēšanos, spēju mācīties un fizisko attīstību.
  • Valodas attīstīšana pirmsskolas vecuma bērniem
    Pedagogi apgūs, kā veicināt valodas prasmes un runātprasmi, izmantojot interaktīvas spēles, stāstus un diskusijas.
  • Mūzikas un ritma integrēšana pirmsskolas izglītībā
    Kā izmantot mūziku un ritmiskas aktivitātes, lai attīstītu bērnu klausīšanās prasmes, kustību koordināciju un valodas attīstību.
  • Agrīnā lasītprasmes attīstība pirmsskolā
    Kā veicināt bērnu interesi par lasīšanu un grāmatām, izmantojot interaktīvus un rotaļīgus piegājienus.
  • Vecāku iesaistīšana bērna mācību procesā
    Pedagogi uzzinās, kā veidot efektīvu sadarbību ar vecākiem, lai veicinātu bērnu attīstību un mācīšanos.
  • Daudzveidīga mācību vide pirmsskolā
    Kā izveidot stimulējošu un daudzveidīgu mācību vidi, kas atbilst bērnu interesēm un attīstības vajadzībām.
  • Multikulturālisma integrēšana pirmsskolas izglītībā
    Kā veicināt dažādu kultūru izpratni un cieņu bērniem, izmantojot dažādu tautu tradīcijas, stāstus un aktivitātes.
  • Tehnoloģiju izmantošana pirmsskolas izglītībā
    Pedagogi apgūs, kā atbildīgi un efektīvi izmantot tehnoloģijas bērnu attīstības veicināšanā, saglabājot līdzsvaru starp tehnoloģijām un fiziskām aktivitātēm.
  • Sadarbība starp pirmsskolas pedagogiem un atbalsta speciālistiem
    Kā nodrošināt ciešu sadarbību ar logopēdiem, psihologiem un citiem speciālistiem, lai veicinātu bērnu vispusīgu attīstību.
  • Agrīno matemātisko prasmju veicināšana pirmsskolā
    Kā veicināt bērnu izpratni par skaitļiem, formām un loģiku, izmantojot spēles un praktiskus uzdevumus.
  • Kā attīstīt bērna pašapziņu un neatkarību pirmsskolas vecumā
    Pedagogi uzzinās, kā veicināt bērnu pašpaļāvību, iemācot viņiem veikt uzdevumus un pieņemt lēmumus patstāvīgi.
  • Stresa un emociju pārvaldīšana bērniem pirmsskolā
    Kā palīdzēt bērniem apgūt metodes, kā pārvarēt stresu un pārvaldīt emocijas, izmantojot elpošanas tehnikas un mierīgas aktivitātes.
  • Vizuālās mākslas nozīme bērnu attīstībā
    Pedagogi apgūs, kā vizuālā māksla var veicināt bērnu radošumu, koncentrēšanās spējas un smalko motoriku.
  • Inkluzīvā izglītība pirmsskolā: dažādību atbalstoša vide
    Kā veidot iekļaujošu vidi, kas atbalsta bērnus ar dažādām spējām un vajadzībām, veicinot cieņu un empātiju pret visiem.
  • Bērnu uzvedības izaicinājumu pārvaldība pirmsskolā
    Pedagogi uzzinās, kā tikt galā ar sarežģītu uzvedību, veidojot strukturētu un atbalstošu vidi.
  • Praktiskās dzīves prasmju mācīšana pirmsskolā
    Kā bērniem mācīt ikdienas dzīves prasmes, kas veicina viņu neatkarību un atbildību.
  • Emocionālās inteliģences attīstīšana pirmsskolā
    Pedagogi apgūs, kā palīdzēt bērniem saprast un pārvaldīt savas emocijas, attīstot emocionālo inteliģenci jau agrā vecumā.
  • Izziņas procesu attīstīšana pirmsskolā
    Kā veicināt bērnu kognitīvo attīstību, piedāvājot problēmu risināšanas uzdevumus un stimulējošus izaicinājumus.
  • Lomu spēles un stāstniecības loma bērna attīstībā
    Pedagogi uzzinās, kā lomu spēles un stāstu veidošana palīdz attīstīt bērnu sociālās prasmes, iztēli un valodas prasmes.
  • Veselīga dzīvesveida veicināšana pirmsskolas vecumā
    Kā bērniem mācīt par veselīgu uzturu, fiziskajām aktivitātēm un higiēnas paradumiem, lai veidotu veselīgus ieradumus.
  • Agrīnās lasītprasmes un rakstītprasmes attīstīšana pirmsskolā
    Pedagogi uzzinās par metodēm, kā veicināt bērnu interesi par lasīšanu un rakstīšanu, izmantojot rotaļas un interaktīvus uzdevumus.
  • Kustību un mācīšanās saikne pirmsskolas vecumā
    Kā kustības un fiziskās aktivitātes var uzlabot bērnu koncentrēšanās spējas un izpratni par apkārtējo pasauli.
  • Spēles loma konfliktu risināšanā starp bērniem
    Pedagogi apgūs, kā izmantot spēles un dialogu, lai palīdzētu bērniem risināt konfliktus un attīstīt sociālās prasmes.
  • Pirmsskolas bērnu kognitīvo prasmju attīstīšana
    Kā veicināt bērnu domāšanas un problēmu risināšanas prasmes, izmantojot radošas un interaktīvas aktivitātes.
  • Sadarbības un kopības veicināšana pirmsskolas grupā
    Pedagogi uzzinās, kā attīstīt bērnu prasmi sadarboties un strādāt komandā, izmantojot grupu uzdevumus un kopīgas spēles.
  • Mācīšanās ārpus telpām: dabas izpēte pirmsskolas vecuma bērniem
    Kā organizēt mācības ārpus telpām, lai bērni izpētītu apkārtējo pasauli, attīstītu vides izpratni un novērošanas prasmes.
  • Matemātikas jēdzienu attīstīšana caur spēlēm un praktiskiem uzdevumiem
    Kā integrēt matemātikas konceptus ikdienas aktivitātēs un rotaļās, veicinot bērnu matemātisko domāšanu.
  • Skaņas un runas attīstīšana pirmsskolā
    Pedagogi uzzinās, kā attīstīt bērnu runas un valodas prasmes, izmantojot dziesmas, dzejoļus un ritma aktivitātes.
  • Vecāku un pedagogu sadarbība bērna attīstības veicināšanā
    Kā izveidot ciešu saikni starp vecākiem un pedagogiem, lai nodrošinātu bērna attīstības nepārtrauktību un atbalstu.
  • Mācīšanās caur rotaļu: kā efektīvi izmantot rotaļas mācību procesā
    Kā rotaļu integrēšana mācību procesā var veicināt bērnu aktīvu līdzdalību un interesi par mācību vielu.
  • Ritma un kustību spēles pirmsskolas vecuma bērniem
    Pedagogi apgūs, kā ritmiskas spēles un kustības palīdz uzlabot bērnu koordināciju, klausīšanās prasmes un koncentrēšanās spējas.
  • Agrīna zinātkāres un pētniecības veicināšana pirmsskolā
    Kā veicināt bērnu zinātkāri un vēlmi izzināt apkārtējo pasauli, izmantojot eksperimentus un praktiskus uzdevumus.
  • Pirmsskolas izglītības iestādes organizēšanas stratēģijas
    Kā efektīvi organizēt mācību procesu un izveidot pozitīvu un strukturētu mācību vidi pirmsskolas izglītības iestādē.
  • Sociālo prasmju attīstīšana caur grupu aktivitātēm
    Pedagogi uzzinās, kā veicināt bērnu sociālās prasmes un spēju sadarboties, izmantojot grupu spēles un projektus.
  • Emocionālais atbalsts bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
    Kā sniegt bērniem emocionālo atbalstu un veidot drošu vidi, kurā viņi var justies pieņemti un droši.
  • Kā veicināt bērnu pašpaļāvību un atbildību
    Pedagogi uzzinās, kā attīstīt bērnu spēju patstāvīgi risināt uzdevumus un uzņemties atbildību par savām darbībām.
  • Bērnu kognitīvās un valodas attīstības novērtēšana pirmsskolā
    Kā efektīvi novērtēt bērnu attīstību un izstrādāt individuālas mācību stratēģijas, lai veicinātu viņu attīstību.
  • Spēļu un rotaļlietu izstrāde pirmsskolas izglītībai
    Pedagogi apgūs, kā veidot izglītojošas spēles un rotaļlietas, kas palīdz attīstīt bērnu prasmes un veicina viņu izglītību.
  • Dabiskā materiāla izmantošana pirmsskolas mācību procesā
    Kā izmantot dabiskos materiālus radošajās aktivitātēs, lai attīstītu bērnu iztēli, vides izpratni un praktiskās prasmes.
  • Pozitīva disciplīna pirmsskolas izglītībā
    Kā izmantot pozitīvas disciplīnas metodes, kas palīdz veicināt bērnu atbildību un cieņu pret citiem, vienlaikus attīstot viņu pašpārvaldi.
  • Kustību spēļu un vingrinājumu integrēšana ikdienas aktivitātēs
    Pedagogi uzzinās, kā iekļaut kustību spēles un vingrinājumus bērnu ikdienas aktivitātēs, lai veicinātu viņu fizisko attīstību un labsajūtu.

Pieteikšanās veidlapa

Show Buttons
Hide Buttons
Cart