Dienasgrāmatas uzmundrinājumi

Par aizvainojumu, ko gūstam bērnībā, jeb kādas skolotājas stāsts

Skolotāji, delverēsimies, piemēram, kādu dienu pa skolas gaiteni pastaigāsimies ar pirtslotu padusē!

Apsēdīsimies pie televizora, skatīsimies ekrānā, bet nereaģēsim uz informāciju, bet truli blenzīsim un teiksim: „Nu, un…?”!

Mudināsim skolēnus atrast jaunas intereses un aktīvi darboties

Garīgā nobriešana jeb atbrīvošanās no dusmām un citiem negatīviem prāta stāvokļiem

Tikai tas ir brīvs, kurš saprot, ka no viņa nekas nav atkarīgs

Mudināsim skolēnus atrast jaunas intereses un aktīvi darboties

Par neapmierinātību ar skolu skolotāju personīgās dzīves kontekstā

Skolēnu dienasgrāmatu piezīmes un paskaidrojumi (komiski)

Skolotāji uzskata, ka cenzūra ir neizbēgamas likuma grozījumu sekas

Izkopsim pedagoga sarunas mākslu ar skolēniem

Attieksmes maiņa kā vienīgais līdzeklis savas veiksmes un apmierinātības radīšanai

Mācīsimies sevi novērtēt, atzīt, būt mierīgiem, disciplinēt savu prātu un saskatīt sevī pozitīvo, kā arī atbrīvoties no šaubām un bailēm

„Man jau arī ne vienmēr patīk viss, ko jūs, skolotāji, darāt, bet vai tāpēc es tūlīt skrienu pie jūsu vecākiem?” (komiski)

Mazākumtautības skolēna projekta darbs par necenzētu vārdu lietojumu jauniešu leksikas lietojumā

Audzināšanas teorijas un prakse jeb “aizstāviet savus izglītojamos skolotāju istabā!”

Zināšanas, prasmes, iemaņas un to vērtēšana jeb, īsāk sakot- fufelis

Par skolotāju saspringto prasīgumu kā nemitīgu piespiedu stā­vokli, kas savelk mūsu plecus

Par bezjēdzīgu un neproduktīvu mājasdarbu aizvietošanu ar jēgpilnu mācīšanos 1. daļa

Par attieksmi pret Latviju kā valsti

Sekmīgas mācīšanās pamati

Es jokoju visai piesardzīgi, jo zemapziņai nav humora izjūtas- tā jokus uztver nopietni

Veiksminieki ir cilvēki, kas regulāri izkopj meistarību strādāt ar savu domāšanu

Show Buttons
Hide Buttons
Cart