Profesionālās kompetences pilnveides programmu saraksts un pieteikšanās veidlapa (izvēles programmas tiešsaistē vai pašmācībā)
MērķauditorijaPedagogi, sociālie darbinieki, aprūpētāji, audzinātāji, sociālie pedagogi, bāriņtiesu speciālisti, muzeju, bibliotēkas speciālisti un citi kultūras darbinieki, pašvaldības darbinieki, kā arī labklājības, Iekšlietu, aizsardzības, veselības ministrijas struktūrās strādājošie un citi interesenti.Kompetences programmas īstenošanas veids
Pašmācības ceļā pēc izsūtītajiem materiāliem vai, piedaloties kādā no izsludinātajām profesionālās kompetences programmām.Latvijas Psiholoģijas muzejs, biedrība
Zīļu iela 15-6, Baldone, Ķekavas novads, LV-2125
Reģistrācijas numurs: 40008208790
Swedbank HABALV22
LV66HABA0551039576672
Maksājuma mērķī jānorāda maksātāja vārds un uzvārds, kompetences programmas nosaukums un pieteikšanās datumsIzsniedzamais dokumentsProfesionālās kompetences pilnveides programmas apguves apliecība.
LR IZM izglītības iestāžu reģistra nr. 4360800475.Maksa: 2,60 eiro par vienu stundu
Tiem, kuriem kompetences programmu apmaksā darba devējs, lūgums viena kolektīva dalībniekiem izmantot vienu kopīgu pieteikšanās veidlapu, sadaļā “vārds uzvārds” norādot visu dalībnieku vārdus un uzvārdus. Tas pats attiecas arī uz sadaļu, kur jāievada darba devēja rekvizīti, respektīvi, ievadīt ziņas par kuru dalībnieku(iem) tiek veikta apmaksa.
Maksājuma saņēmēja rekvizīti:
Pedagoģiskās meistarības skola
Reģistrācijas nr.: 40002113833
A/S Swedbank, HABALV22
LV97HABA055101100330
Zīļu iela 15-6, Baldone, Ķekavas novads, LV-2125
Programmas īstenotāja iestādeIzglītības iestāde Pedagoģiskās meistarības skola
IZM izglītības iestāžu reģistrs. 436080047Programmas vadītājs
Kaspars Bikše, psiholoģijas doktorants un pedagoģijas maģistrs, vairāku augstskolu lektors, 15 grāmatu autors.
Profesionālās kompetences pilnveides programmu saraksts
- Labvēlīgas psiholoģiskās vides veidošana izglītības iestādē
- Labvēlīgas psiholoģiskās vides veidošana sociālajā darbā
- Audzināšanas darba pamatprincipi mūsdienu pedagoģiskajā procesā
- Izglītojamo uzvedība, tās korekcijas iespējas (audzināšanas kursi)
- Efektīvas mācīšanās pamati kompetenču pieejā balstītā mācību saturā
- Mobings, tā atpazīšana, tā novēršanas pasākumi
- Psihoemocionālie aspekti darbā ar pusaudžiem
- Izglītības iestādes psihohigiēna
- Sociālā darba psihohigiēna
- Mācīšanās un uzvedības motivācija
- Pozitīvas attieksmes mācīšana, tās metodoloģiskie aspekti
- Patstāvīgas mācīšanās pamati
- Iemācītais optimisms, labizjūtas praktikums, emocionālā izdegšana, pašpalīdzības vingrinājumi un intervences metodes
- Krāsu ietekme uz uzvedību, ķermeņa valoda, zīmējuma un rokraksta analīze
- Krāsu ietekme uz uzvedību
- Ķermeņa valoda
- Zīmējuma un rokraksta analīze
- Saliedētas komandas veidošana
- Darbs ar talantīgiem bērniem
- Pedagoga un izglītojamā ķermeņa valodas ietekme uz mācīšanās un uzvedības organizāciju
- Augsti attīstītas domāšanas veicināšanas paņēmieni jeb B. S. Blūma taksonomijas izmantojums mācību un audzināšanas procesā
- Pozitīva un mūsdienīga pedagoģiskā saskarsme
- Vecāku sapulce
- Mācīšanās un uzvedības motivācija un prāta disciplīna (izglītojamajiem)
- Kā sevi izprast pusaudžu vecumā (izglītojamajiem)
- Sekmīgas mācīšanās pamati (izglītojamajiem)
Tālrunis: 28320454
E-pasts: kanceleja@pedagogs.lv