Uzošņā jaunas teritorijas
Lai cik labs mednieks tu būtu, visu laiku medījot vienā vietā un ar vieniem un tiem pašiem paņēmieniem, drīz vien paliksi tukšu vēderu. Laiks un apstākļi mainās – tev jāmainās līdz. Ja netiec galā viens, medī barā!
Sliktais piemērs
Skolotājam iepaticies kāds darba paņēmiens, tas diezgan labi padodas un nes augļus. Bet paiet kāds laiks, un skolēni kļūst neuzmanīgi, darbojas ar blakuslietām, sarunājas. Skolotājs apskaišas un sāk arvien biežāk bārties, bet tas nelīdz. Maz labuma arī no piezīmēm, saukšanai pie vadības, vecāku uzaicināšanai. Skolotājs iegulda arvien lielāku darbu, uzliek arvien vairāk kontroldarbu, strādā no rīta līdz vakaram, kļūst arvien skarbāks, līdz iegūst kādu slimību un veselu baru neapmierinātu skolēnu.
Labais piemērs
Viņš, nabags, aizmirsa paplašināt savu teritoriju. To var dažādi, un nav ko aizbildināties ar laika vai naudas trūkumu. Pietrūka vēlēšanās kaut ko mainīt ikdienā un dzīvē vispār. Ja vienam tas šķiet grūti, jāmeklē līdzbiedri. Visvienkāršāk to darīt, apmeklējot kādus kursus vai, vēl labāk – nometni, piemēram Kaspara Bikšes vasaras nometni “Svinēsim dzīvi” Liepājā, kur var gan gūt praktisku labumu, gan atpūsties, gan biedroties ar kolēģiem.
Medīsim kopā to lunkano zvēru – veiksmi darbā!
Vairāk informācijas par nometni meklē – https://pedagogs.lv/skolotaju-nometne-2020/